Tuesday, September 4, 2012

White always works

A quick snap of the outfit I wore the day a left for vacations. White is always right for summer, isn't it? Oh, summer... BTW I just found out that the link for my Facebook page was broken, the actual one for liking Mostly Melina is HERE.

Un vista rápida del look que llevaba el día que me iba de vacaciones. El blanco siempre es perfecto para el verano, ¿a que sí? Oh, veranito... Por cierto, algunos me comentaron que el link para mi página de Facebook estaba roto. Para Mostly Melina en Facebook ir AQUÍ.

Total Look: Zara
Elle magazine shopper
Bimba & Lola Sunnies

Instagram: Mostlymelina

13 comments:

  1. Doesn't the title say it all?
    And then that bag is the super perfect accessory! Love it!

    My Own Project

    ReplyDelete
  2. Totalmente fan del blanco! Guapísima ;)

    ReplyDelete
  3. Mosty melina always works!

    un beso guapa!

    http://mywhiteidea.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Te queda lindo todo en blanco!!!! :) besos, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
  5. Parece bonito el vestido!
    Y el maxi bolso una kukada, jiji

    Un besito guapa, feliz miércoles:)
    Mañana nuevo post, no te lo pierdas en:
    http://iremonisima.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Muy guapa!! Tengo la misma bolsa que chula es :)

    www.followme-around.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. fab pic!!! like sooo soooo much ur style=))))) have a lovely day=))))) xoxo

    ReplyDelete
  9. Me encanta el outfit totalmente de blanco!!! Me has dado una idea!! jajaja Pasate por mi blog, que he vuelto de mis vacaciones!!! Un besazo!!
    www.vamonosdetiendas.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Quie-ro e-sas ga-fas!!
    son de zara? de verdad?
    Estás guapísima nena!

    Gracias!
    Marta
    2ndfunniestthing.blogspot.com
    DIY & unique pieces

    ReplyDelete
  11. El blanco genial para el verano! muy guapa, espero que te hayas recuperado de tu síndrme poco a poco.

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments, they make my day!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...